Гарантія та сервіс

Загальна інформація

   Отримавши товар, в першу чергу перевірте відсутність механічних пошкоджень.

   Після отримання та оплати товару пред'явити претензії в частині зовнішнього вигляду (та інші, не пов'язані з функціональними властивостями) буде набагато складніше.

   Переконайтеся, що видали вам всі необхідні документи, в першу чергу чек і гарантійний талон. Без талона ви не зможете отримати гарантійне обслуговування. Поставте всі необхідні підписи, після чого збережіть документи в надійному місці. Не зайвим буде перевірити, що серійний номер і модель виробу відповідають зазначеним в талоні.

Чи можна повернути або обміняти товар, якщо він мені не підійшов?

   При отриманні товару виявилося, що товар знаходиться в неробочому стані?

   Ви можете відмовитися від отримання такого товару в момент отримання замовлення у магазині або на складі "Нової Пошти".

   Ми не перевіряємо кожен товар перед відправкою. З двох причин:

1.Естетична. Багато наших покупців хочуть отримати новий товар, який до них ніхто не відкривав.

2.Економічна. Перевірити кожен товар це досить дорого і довго. Отже, це позначиться на вартості наших послуг в сторону підвищення і швидкості виконання замовлень, а нам би цього не хотілося. При цьому, за нашим досвідом, неробочий товар попадається один на кілька сотень замовлень. Тому, простіше поміняти один товар з сотень, ніж перевіряти кожне замовлення.

   Товар можна повернути протягом перших 14 днів і тільки якщо ви його не використали, тобто товар не має ознак експлуатації та змін. При цьому повинна бути збережена упаковка з усіма компонентами. У вас повинен бути чек або інший документ, що підтверджує оплату.

   Якщо Ви знаходитесь не в Хмельницькому, відправте нам товар через перевізника "Нова Пошта" за допомогою адресної доставки в м. Хмельницький, вул. Проскурівська 81, одержувач ФОП "Школьнік В. М.".

   Важливо - не вказуйте в товарно-транспортній накладній послугу - зворотна доставка грошових коштів. При наявності цієї умови ми не зможемо отримати Вашу посилку і Вам потрібно буде повторно йти на відділення "Нової Пошти", щоб змінити умови доставки. Якщо Ви відправляєте нам посилку через перевізника, будь ласка, напишіть нам номер замовлення і ТТН на електронну адресу electra.shop.km@gmail.com, щоб ми могли її отримати.

Що робити, якщо з товаром проблеми?

Якщо гарантійний термін на ваш товар ще не закінчився зверніться в сервісний центр, який обслуговує дану техніку або за адресою нашого магазину, якщо відповідного сервісного центру в м. Хмельницький немає. Фахівці проведуть експертизу і приймуть рішення про подальші дії щодо виробу: ремонт, обмін або повернення коштів. За підсумками експертизи ви отримаєте висновок сервісного центру. Зверніть увагу, що заміна технічно складних виробів або повернення коштів проводиться тільки при наявності істотних недоліків, при яких виріб більше не можна використовувати за призначенням після надання висновку сервісним центром. Якщо проблему з виробом не буде вирішено і аналогічного товару немає по наявності, покупцеві повертається вартість товару зазнечену  в чеку або товарній наклідній.

У яких випадках гарантія не діє?

   Згідно із законом гарантія втрачає силу в наступних випадках:

  • пошкоджені будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби і ін;
  •  серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні; вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
  •  дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві по експлуатації;
  • пошкодження викликане або вийшло з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві тех. умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
  • обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
  • виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
  • виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
  • представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.);
  • обладнання було пошкоджено в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв;
  • дефекти викликані утворенням на нагрівальних елементах надлишкового шару накипу.

Новинки

 
"Електро
Електра ЕКО Хмельницький. Центр Енергозбереження. https://electra-eko.com.ua.
Продаж, встановлення та обслуговування в Хмельницькому.
 
 
Купити Сонячні електричні панелі та водяні колектори, котли твердопаливні та електричні, енергозберігаючі, led, світлодіодні лампи та світильники, лампочки, стабілізатори напруги, керамічні панелі, терморегулятори, лічильники, тепла підлога, електротехніка, сантехніка.
Гуртовим покупцям доставка по місту та області.
Гнучка система знижок.